Bläddra
Sökresultat för Erik Modig... Rensa filter?

av:Magnus Söderlund, Patric Andersson, Hanna Berg, Angelica Blom, Johanna Gummerus, John Karsberg, Hannele Kauppinen-Räisänen, Fredrik Lange, Annika Lindström, Gustav Medberg, Erik Modig, Håkan Nilsson, Sara Rosengren, Sofie Sagfossen, Stefan Szugalski, Catharina Von Koskull, Nina Åkestam

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Att påverka någon annan – det ses ofta som negativt, eller till och med fult. Kanske är det därför som marknadsförare ibland undviker att tala om marknadsföring i termer av aktiviteter som syftar till att påverka konsumenter. Men självklart handlar marknadsföring om att påverka attityder och beteende – och ytterst om…
Köp här

Isbn: 9789144105284

Utgivningsår:20141117

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Karolina Modig, Erik Modig

Kategorier: Konst Konst: allmänt
Boken ’Värdet av konst’ erbjuder en unik sammanställning av studier, rapporter och intervjuer som beskriver och bekräftar konstens värde för individer, företag och för samhället i stort. Den visar hur konst kan få dig att tänka annorlunda, samt hur företag och samhället kan använda sig av konst för att…
Köp här

Isbn: 9789198039344

Utgivningsår:20130920

Utgivare: Rheologica Publishing

Mediatyp: BC

av:Erik Modig

Kategorier: Affärskommunikation Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Kommunikationsvetenskap Referensverk, informationshantering och tvärvetenskap Tvärvetenskap
Kommunikationens tidsålder är här. Kommunikation är viktigare än någonsin. För organisationer och varumärken såväl som för enskilda individer. Få bemästrar dock alla de verktyg som behövs för att dels ta kontroll över den egna kommunikationen och dels kunna hantera den flod av information som varje dag sköljer över…
Köp här

Isbn: 9789187791086

Utgivningsår:20150320

Utgivare: Rheologica Publishing

Mediatyp: BB

av:Erik Modig

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Baksidestext: Många hävdar att gammelmedias tid är förbi och att digitala kanaler är framtiden. Är det så? Svaret finns i förståelsen om vilka marknadsföringsinvesteringar det är som ger mest effekt. Frågan är hur vi jämför sälj med varumärkesbyggande utan att jämföra äpplen och päron. I Bang for the buck får läsaren…
Köp här

Isbn: 9789187791277

Utgivningsår:20170922

Utgivare: Rheologica Publishing

Mediatyp: BC